תקשורת אמיתית

21 ינו 20203 דקות

איך לגרום לידידה שלך לרצות אותך?

עודכן ב: 26 ינו 2021

אתם מכירים את זה, יש בחורה מקסימה שאתם ממש רוצים. יש בה הכל, את האופי ואת החיצוניות. אתם מדברים אל תוך הלילה והכל נראה מושלם.

אבל איך לעזאזל גורמים לזה לקרות???

היא ידידה שלך!

5 דרכים לצאת מאזור הידידות לתמיד

1. יצירת אנרגיה מינית-

בין ידידים כבר קיימת מההתחלה כימיה טובה. כל מה שצריך כדי להפוך את זה לרומנטי זה בעיקר לזרוק מתח מיני למדורה. תראה לה שאתה בטוח במיניות שלך, לא מפחד לבטא אותה, אבל גם שולט בה (חשוב!) אל תתבייש לזרוק בדיחות על מין או ליזום שיחות בנושא. ככל שתדברו על הנושאים האלה יותר, כך המתח המיני בינכם יגבר. אתה רוצה לגרום לה להרגיש בנוח איתך, לשתף אותך בחוויות שלה. תחמיא לה יותר על בחירת הבגדים שלה למשל, ותן לה להרגיש את המשיכה שלך אליה דרך מחוות קטנות, מבט עיניים ואפילו החיבוק הידידותי שלכם, יכול להפוך לקצת יותר אינטימי וממושך, במידת המתאפשר כמובן.

2. תקשורת והצהרת כוונות-

חוץ מהצד המיני והרגשי, דבר אל הצד הלוגי (הגיוני) שלה. שים את זה באוויר. תראה לה ביחס שלך אליה שאתה רוצה קצת יותר מידידות. אתה יכול להיות ישיר או עדין, תלוי בבחורה ובסיטואציה. תסביר לה שהיא בחורה שמאוד מתאימה לך, ולדעתך, קשר שכזה יכול לעשות טוב לשניכם. ספר לה אילו תכונות אופי יש בה, שנראות לך מתאימות למישהי בתור בת זוג שלך, ולמה לדעתך זה יכול לעבוד בינכם.
 
תגרום לה לחשוב שזה רעיון מעולה לקחת את הידידות לקצת מעבר.

3. אל תיתן חינם את חווית החבר-

תראה לה שאתה יודע להיות ג'נטלמן, אבל אל תגזים. אל תיתן לבכות על הכתף שלך יתר על המידה ותראה לה שיש לך חיים משלך. תן לה נגיעות של קרבה, אבל לא ברמה שהיית נותן לחברה שלך. זה יגרום לה לתהות, כמה עוד יש לך להציע. אם אתה כזה מתוק ומתחשב עכשיו, מעניין מה יהיה אם תהיו בקשר רומנטי. או במילים פשוטות: אל תהפוך לחברה הכי טובה שלה". תן לה מספיק, אך לא את הכל.

4. לבדוק מה חשוב לה בגבר, ולהבליט את זה-

אם אתם ידידים קרובים, היא בטוח סיפרה לכם מה חשוב לה בגברים. התלוננה על דייט גרוע, בכתה על איזה אקס. תנו לה הרגשה שאתם מבינים אותה ורשמו לכם על פתק דמיוני אילו תכונות היא מגדירה כקריטיות ומה הציפיות שלה מפרטנר. תציגו לה שיש בכם את התכונות הללו, בין אם זה במילים, במעשים או בסיפורים. כמובן שרצוי בדרך עקיפה ולא ישירה. אתה לא יכול להגיד לה בתגובה לשיחה על אקס שפגע בה "אוי, איזה מניאק הוא, אני לעולם לא הייתי עושה את זה... ". אתה לא נושא השיחה כרגע, אם היא צריכה תמיכה תהיה שם בשבילה ותראה לה בהזדמנות אחרת שאתה לא כמו האקס המניאק שלה. העיקר שזה מתלכד עם שאתם באמת כמובן, כי אנחנו לא מזייפים את מי שאנחנו בשביל אף אחד.

5. פשוט לנסות ואז להיות עקביים-

כי אין לכם מה להפסיד. כי אם ברגע נתון את מאמינים שאתם ראויים לה, אין סיבה שלא תנסו. הרי אתם הגבר שהיא מחפשת. אל תשכחו שאם אתם מלכתחילה ידידים טובים, כבר יש בינכם כימיה. חצי דרך כבר נעשתה. אז פשוט לכו על זה. נסו לנשק אותה, או התוודו בפניה שאתם ממש נמשכים אליה. במידה של סירוב של בפעם הראשונה, תמשיכו להיות עקביים. נסו שהעובדה שאתם רוצים אותה, תהיה לה לעיתים קרובות במודע. ועם זאת, במהלך התקופה שאתם מעלים איתה את האנרגיה המינית, תשמרו על אווירה נינוחה ורגועה. אל תשדרו לה שקשה לכם אם היא מסרבת, כי אחרת, היא באמת תפחד שהידידות שלכם תיאבד והיחסים בינכם יתקלקלו. תמשיכו לנסות, להעלות את הנושא לשיח, ובמידה של סירוב, חזרו להתנהג כרגיל. הבהירו לה שהיא ראויה שילחמו עליה.

לסיכום,

חשוב שתבינו, שמהלך כזה הוא אפשרי, אבל מורכב ודורש השקעה.

וכמובן, פרופורציות. עם כל הכבוד לידידה הכל כך מושלמת שלכם, אל תשכחו שיש עוד המון בחורות איכותיות בחוץ, שמאוד ישמחו אם תתחילו איתן. בחורה אחת לא שווה את כל האנרגיה שלכם. תלמדו איפה להשקיע אותה ואיך לחלק אותה, כך תיצרו שפע. אתם רוצים להיות איפה שאתם מקבלים ערך בחזרה, ולא רק נותנים אותו :)


 
אגב,בשיעור מספר 2 בקורס שלנו שמדבר על 5 השלבים להצלחה עם נשים אנחנו נתרכז בכל מה שקשור לפלרטוט.


 
בין אם זה מישהי שהכרת באונליין, או שאתה רוצה ללמוד איך להתחיל עם בחורה אחרי שתלמד איך לשדר את המיניות שלך בצורה אפקטיבית אתה תראה שבנות יותר ימשכו אליך באופן משמעותי.
 

 
אתה מוזמן ללחוץ כאן כדי להגיע לשיחת ייעוץ עם אחד מאיתנו נוכל לראות איפה בדיוק אתה נמצא מבחינת חיי הדייטינג שלך וגם נוכל להרכיב לך תוכנית פעולה מסוף השיחה הזאת כדי שתוכל להגיע למטרות שלך בדייטינג.
 

 
בין אם אתה רוצה חברה, סטוץ, או פשוט להיות יותר חברותי.
 
הקורסים שלנו מתאימים לכל מי שרוצה לפתח את עצמו מבחינה אישית ובמיוחד עם נשים :)
 

 
אנחנו עובדים באונליין, פנים מול פנים וגם בחוץ.
 

 
אל תפספס את ההזדמנות הזאת הנה הלינק שוב:

תלחץ כאן כדי לדעת מה הם 5 השלבים לניהול שיחה אפקטיבית עם בחורה
 

באהבה,

צוות תקשורת אמיתית :)

    6830
    2